Com Alleujar el Dolor de Qualsevol Tipus en Menys d’1 Minut

Com Alleujar el Dolor de Qualsevol Tipus en Menys d’1 Minut

català / castellano

com alleujar el dolorAvui volia compartir amb tu un exercici molt senzill i ràpid que serveix alleujar el dolor de qualsevol tipus: tant físic com emocional.

El pots fer servir tant si et fa mal una part del cos com si estàs baix d’ànims. Fins i tot el pots utilitzar simplement si estàs una mica cansat i necessites més energia.

I funciona. De forma gairebé instantània.

De seguida ho veuràs.

El Punt Màgic per Alleujar el Dolor

Per poder aplicar aquest exercici primer has de localitzar un punt molt important del teu cos. És un punt molt poderós, del qual et parlaré més en el futur, i que té moltes aplicacions. És el punt on està centrada la teva consciència.

És a dir, el punt on estàs centrat tu, i des d’on perceps la realitat.

Aquest punt es pot trobar amb un procediment molt ràpid i senzill. Fa un temps vaig publicar un article per explicar aquest procediment, així que potser et sona. Però l’exercici d’aquell article no estava complet; faltava una petita part. Avui, en canvi, sí que ho completarem del tot. I li traurem profit.

Com et deia, es tracta de localitzar el punt des d’on tu perceps la realitat. És molt senzill. Per començar, simplement fixa’t en un objecte qualsevol i pregunta’t on es troba el punt des del qual l’estàs observant. És a les teves mans? No, oi? A la panxa? Tampoc.

Per facilitar-ho una mica, pots mirar primer a quina a altura es troba. Esta situat per sobre de la cintura o per sota? Per sobre, oi que sí? I es troba per sobre del coll o per sota? Una altra vegada per sobre.

I respecte a la boca, per sobre o per sota? I respecte al front? Si vas fent aquest exercici, veuràs de seguida que el punt des d’on perceps la realitat és a l’altura dels teus ulls.

Ara toca localitzar-lo en l’eix horitzontal. Això és més fàcil, només has de mirar si està desplaçat cap a la dreta o cap a l’esquerra. De seguida veuràs que està centrat, oi?

Més o menys així:punt per alleujar el dolor 1Fixa’t que fins aquí només hem localitzat el punt en dues dimensions. Per acabar de situar-lo en tres dimensions, cal trobar a quina profunditat es troba. Aquest és el pas més difícil, però també es pot fer.

Per aconseguir-ho, centra’t un moment en el punt que hi ha entre els teus ulls. El punt (1) que marca la següent figura. Queda’t uns segons amb l’atenció fixa en aquest punt, i fixa’t bé en com et sents. punt per alleujar el dolor 2Un cop ho hagis fet, desplaça la teva atenció cap a la part posterior del teu cap: el punt (2) del dibuix. I torna a mirar com et sents.

En quin cas et sents més “pur”, quan tens l’atenció centrada en el punt (1) o en el punt (2)? En quin cas et sents més lliure i relaxat?

Si medites habitualment, de seguida veuràs la diferència. Si no, potser et costa una mica.

Però si t’hi fixes bé, veuràs que la diferència és abismal: quan poses la teva atenció en el punt (1), et trobes amb tots els teus problemes i preocupacions; en canvi, quan et centres en el punt (2), trobes pau.

Saps per què? Per què el punt (2) és el punt que et connecta amb la teva naturalesa més profunda. És la porta que et condueix a la teva essència divina.

(Si vols aprofundir en per què el punt (2) està relacionat amb la nostra naturalesa profunda, pots llegir aquest article sobre què és la realitat i com funciona exactament)

Com Alleujar el Dolor Ràpidament

L’exercici que et proposo per alleujar el dolor és molt senzill: es tracta simplement de centrar la teva atenció en el punt (2).

Sempre que sentis dolor, sigui del tipus que sigui, centra’t en el punt (2): el punt que hi ha a l’eix central del teu cos, a l’altura dels teus ulls i cap enrere. Sobretot, no centris la teva atenció en la part anterior del teu cap (el punt (1)), aquí només hi trobaràs més dolor (en un altre article parlarem de per què). És molt important que la teva atenció estigui a la part posterior del teu cap, com marca la fletxa. punt per alleujar el dolor 3Pots fer-ho quan et faci mal alguna part del cos, quan estiguis trist o deprimit, quan estiguis enfadat, quan et sentis cansat… De fet, també ho pots fer encara que no sentis dolor. Veuràs que el teu benestar millora sigui quin sigui el teu estat actual.

Les primeres vegades que ho facis segurament no sempre tindràs resultats completament miraculosos. En alguns casos aconseguiràs alleujar el dolor, però no eliminar-lo del tot. Tot i això, per ser un exercici tan simple i ràpid ja és molt, oi?

Però si practiques i arribes a dominar-lo, si que podràs eliminar el dolor del tot. Aquest punt és tan poderós, que si aconsegueixes centrar-te en ell i no moure’t d’aquí, el dolor no és possible.

Quan tu connectes amb la teva veritable essència, el dolor no pot existir.

Així de poderós ets.

photo credit: TheeErin via photopin cc

7 pensaments a “Com Alleujar el Dolor de Qualsevol Tipus en Menys d’1 Minut”

  1. És molt interessant això dels punts, però em podries indicar com es fa? És a dir, tanques els ulls i centres l’atenció en la part de darrere del teu cap? Però què t’has d’imaginar? O com es visualitza? És que jo quan tanco els ulls visualitzo un clatell, però no li trobo el què, és difícil… Has de deixar la ment en blanc? O s’ha de pensar en aquest punt? A nivell pràctic, com es porta a terme aquest exercici?
    Moltes gràcies!!

    1. No hi ha cap manera concreta de fer l’exercici, el pots fer com a tu t’agradi més.

      Això sí, no es tracta de visualitzar la part posterior del cap, sinó de centrar la teva atenció en aquest punt. És a dir, observa el món que t’envolta des d’aquest punt, i fixa’t en com et sents. Res més que això.

    2. Questió d’imaginació. Ajuda tancar els ulls i estar reposat, en equilibri i tranquil. Concentrar-se i respirar profundament… i clar, t’ho has de creure.

      1. És veritat Pere, amb els ulls tancats i en repòs és més fàcil. Però no cal creure-s’ho, més aviat es tracta de comprovar-ho i veure per un mateix si funciona o no.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current ye@r *